3/01/2014

I got a 6th place in the last show in America!

Hi! I went to Charlston in North Calorona for the horse show today. And I got a 6th place in Advanced walk trot canter class.
今日は、乗馬の試合のためにノースカロライナ州のチャールストンというところにきました。私は6位入賞することができました!

With this show, this semester's show season ended, which means it was the last horse show in Amarica do me. It is so sad... But I will continue riding in Japan!
この試合をもって、今シーズンの試合は終了です。それと同時に、私にとってもこの試合がアメリカでの最後の試合になりました。とても悲しいですが、日本でも馬には乗り続けたいと思っています。

Before coming here, I was too busy and couldn't go to the horse riding club so often. However, I want to practice as hard as I can after going back to Japan now. I can think like this because of the experiences in this team! 
アメリカに来る前、大学受験の頃から忙しくなり、乗馬クラブにそんなに頻繁に行けていませんでした。しかし、今は日本に帰ってもう一度しっかり練習したいなと思っています。こう思えるのもこのチームでの経験のおかげです!

 I could have a great experience and meet precious friends and coach! Thank you so much!!
The shows ended, but there are some more events in the next two months with the team members, so I am excited for them!!
素晴らしい経験と大切な友達とコーチに出会うことができました。ありがとう♥︎
試合はこれで終わりですが、残り2ヶ月の間にまだチームでのイベントがあるのでしっかり楽しみたいと思います!!

0 件のコメント:

コメントを投稿