3/21/2014

Riding Lesson -Poco-

Hi! Today, I had a horse riding lesson.
Even though all the horse show finished this semester, we have a community show on campus in April.
今日は、乗馬のレッスンがありました。
もう全ての試合は終わったのですが、大学内では小さな試合が4月にあります。

I ride horses 3 times in a week, that is on Monday, Thursday, and Friday. Today, I rode on Poco and jumped!! :D It was a second time since I came here!!
He is kind of lazy horse, so it was pretty hard to make him keep going. And because the weather is fine, it was so hot!! Unfortunately, I do not have any picture of jumping, but it was a good lesson!!
私は週に3回、月曜日と木曜日と金曜日にレッスンを受けています。今日はポコに乗って障害飛越もしました!! アメリカに来て2回目!! ポコはかなりの怠け者なので動かし続けるのがけっこう難しい馬です。さらに今日は天気がとてもよかったためすごく熱かったです。。残念ながら、飛んでいるときの写真はないのですが、とても楽しいレッスンでした。

You can see how lazy he is..lol It was just before going, but he was sleeping..
この写真から彼がどれだけ怠け者か分かりますかね。。笑
レッスン直前なのにこんな感じ。。

you are so special, Poco!

1 件のコメント: