1/28/2014

Western Show

I went to South Carolina for a western horse show last weekend. It was a two days show, and three students from Wesleyan College participated. I just started western this semester, and I have ridden only once. So, I could not show, but I could enjoy to see it and had a great weekend!

先週末にサウスカロライナ州でウェスタンの試合に行ってきました。土日の2日間に渡って行なわれ、ウェスリアン大学からは3人の学生が出場しました。私はウェスタンを今学期に始めたばかりでまだ1回しか乗っていないので、試合に出場することはできませんでしたが、とても楽しむことができ、良い週末を過ごすことができました。


Saturday was extremely cold, and we were almost frozen. Since the western's show costume is a colorful/sparkle shirt and  chaps but no jacket, the riders needed to bear the cold weather.

土曜日は本当に寒かったです。ウェスタンの試合の服はカラフルでキラキラしたシャツとチャップスという皮のズボンのようなものを履きます。ジャケットはないので、試合に出場する学生は皆、寒さに耐えなければならず本当に辛そうでした。


The Western saddle is really different from English one. So I want to be used to it as soon as possible, and I will practice to participate the show in this semester!!

ウェスタンの鞍は私が今まで乗ってきたイングリッシュの鞍ととても違います。できる限り早く慣れて試合に出場できるように、練習を頑張ります!

Snow storm is coming, and school is closed today and tomorrow. We haven't seen snow yet, but maybe tomorrow?? Happy Snow day!!
こちらでは雪が降るようで、今日明日、大学の授業は全てキャンセルになりました。まだ雪は全く見ていないのですが、、明日は降るのでしょうか?

Thank you!

0 件のコメント:

コメントを投稿