1/07/2014

I came back to Wesleyan College!


Yesterday, I came back to Georgia from New York.
After New Year, we had a heavy snow!! I built a snowman!! :)
Bad thing was I could not go to the tour in the United Nations, since it closed because of snow. But I am sure that I have a next time!!

昨日、ニューヨークからジョージアに帰ってきました。
新年を迎えてから、ニューヨークでは大雪の日がありました。この雪の影響で国連は閉まってしまい、予約していたガイドツアーに参加することができませんでした。ニューヨークでとても行きたかった場所の一つだったのでとても残念でしたがまた次のチャンスに行きたいと思います!!


I really had a great time in New York!! The day before leaving New York, I met my friends!! They came to my university in Japan in June last year for a seminar. Then, we became really close, and this reunion happened!! It was one of my biggest aim to go to NY, so I was really happy!! :)

ニューヨークでは本当に最高の時間を過ごすことができました。ニューヨークを出る前日には友人にも会うことができました!! 彼女たちは昨年の6月にセミナーのために広島女学院大学に来ました。そのときにとても仲良くなり、今回また再会することができました!! NYに行った大きな目的の一つだったので会うことができとても嬉しかったです!! :)

at Japanese restaurant

This trip was started with my mother, and I could spend time with my friends!! I want to say special thanks to Josica♡ Thank you so so much for accepting me and for everything!! I will definitely visit you again, and I am waiting for you to visit Japan again!!

今回の旅行は母との2人旅から始まり、友だちとも会い一緒に時間を過ごすことができた素敵なものになりました。お世話になったジョシアには本当に感謝です♡彼女も6月に出会った友人の一人で、泊めてもらったりと本当にお世話になりました!!

with Joscia♡

The classes will begin tomorrow! I am excited for the classes and equestrian team!!

授業は明日から始まります! 履修している授業と今セメスターも馬術部での活動が楽しみです!!

Thank you for reading!

0 件のコメント:

コメントを投稿