1/13/2014

First Riding in 2014!!

Hello! I had a lesson of equestrian today.
Since we had so much rain, some lesson was canceled, and today was the first riding in 2014!!
こんにちは。今日は乗馬のレッスンがありました。
私は、この大学の馬術部に所属しています。
最近、雨がたくさん降ったので、何回かレッスンがキャンセルされてしまい、今日が2014年の初乗りでした!!

Also, today was a first lesson of Western!!
I did only hunt seat last semester, but I also join the western team this semester!! I have no experience of western, but I am really excited for the new style riding for me and the shows!!
また、今日はウェスタンのレッスンに初挑戦の日でもありました!!
前学期はハントシートのチームのみに所属していたのですが、今学期はウエスタンのチームにも所属することにしました。今までウエスタンスタイルの経験は全くないので新しい馬術に触れることができそうでとても楽しみです!!

I rode Poco today. He is a pony and really cute!! :)
今日はポコという名前の馬に乗りました。品種はポニーです♡

Poco♡

I could not take so many picture today, but I will show you some new pictures in this semester!! This is a picture of last semester when I rode on Poco.
今日はたくさん写真を撮ることができなかったのですが、今学期もたくさん写真を撮りたいと思います!この写真は前学期にポコに乗ったときのものです。

0 件のコメント:

コメントを投稿