5/09/2014

almost ending...

Hi. Yesterday, I had a dinner with a professor. She was my writing class teacher in this semester. She came to Hiroshima two years ago for a summer seminar as well, so we had a dinner together.
We went to the "really American" restaurant. I ate a HUGE hamburger. It was good!! :)
昨日は夕方お世話になった教授にご飯をごちそうになりました。私の今セメスターのライティングクラスの先生で、2年前にはサマーセミナーで広島にも来られたのでとても良くしていただきました。
アメリカ食のレストランに連れて行ってもらい、大きなハンバーガーを食べました。ボリューム満点、美味しかったです。完食した私に先生も驚いておられました(^^;)


We talked about my future. I really thought that she is a wonderful professor, and I am so lucky that I could met such a great teacher. I appreciate her kindness, and I will continue working hard!!
食事をしながらわたしの将来について話をしました。本当に素敵な先生で、こんな素敵な教授に出会えた私は本当に幸運だと感じました。先生の親切に応えられるよう、これからもさらに頑張りたいです!

Today, I rode a horse :) POCO!! hahaha
he was sleeping today as well...lol 
Tomorrow will be the last day of riding in America.
今日は馬に乗りました。ポコです!
今日も彼は眠そう。。笑
明日がアメリカでの最後の乗馬になります。明日もポコでーす!:D


And then, I had an International dinner with my friends from Korea and Singapore. It was a wonderful time, and we enjoyed a lot :)
そして、夕食は韓国とシンガポールからの友人と一緒に♡とても楽しい時間を過ごしました!

   

0 件のコメント:

コメントを投稿