2/27/2014

Rode on Tres for the first time!




Hello, how are you??
I rode on Tres for the first time yesterday! He is really big.. and many the biggest horse in this college?
こんにちは。皆さんお元気ですか??
昨日、トレイという馬に初めて乗りました!彼はとても大きい馬で、、多分この大学にいる馬の中で一番大きいかと思います。


Maybe, he is one of the biggest horses I have ever ridden on! 
私が今まで乗ったことのある馬の中で大きい馬ベスト3に確実に入る馬です!

       

He is little different from other horses, and I need to keep more contact with him through rein. It was similar to the horses that I have ridden on in Japan. 
この馬は他の馬とは少し違い、手綱でのコンタクトがより必要でした。日本で今まで乗ってきた馬と似たものがありました。

I started to learn horse riding since I was 11 years old. But I have never had my horse. Of course there are many benefits of having my own horse, however, I believe that I can enjoy equestrian because I have no experience of owning a horse. Since I rode on club's horses, I needed improve the skill to ride several types of horses in Japan, and this skill is really helpful now.
私は、11歳の頃から乗馬を習っているのですが、自分の馬を持ったことは残念ながらありません。もちろん自馬を持つことでの利点は大きいですが、私は馬を持ったことがないおかげで今、こうしてアメリカという他の地で馬術を楽しめているのだと思っています。日本ではクラブの馬にいつも乗っていたので、様々なタイプの馬に乗るという技術が鍛えられてきました。そしてその乗り方が今とても役に立っているのです。


             
cute ducks <3
大学内の湖にいるアヒルたち♡
       

2 件のコメント:

  1. いや、むしろ太った。きっと馬が大きいから麻由が小さく見えるんでしょう。。

    返信削除